Estatetool Moduler
ClientTool Kundekartotek med indsigt
Hold styr på kunder, købere, lejere, advokater, rådgivere og banker på tværs af projekter, ejendomme, boliger og sager. Kundekartotek med opsamling af data for komplet indsigt og understøttelse af den fremtidige strategi og planlægning.
Komplet og intelligent kundeindsigt
ClientTool er CRM-kernen i Estatetool. Hold styr på alle købere og lejere på alle boliger og sager på tværs af projekter og ejendomme. Værktøjet gemmer også alle vigtige kundedata og relationer, som giver jer komplet indsigt for analyse til fremtidig strategi og planlægning. ClientTool benyttes også til automatisk udarbejdelse af salgs- eller lejekontrakter og hjælper jer med at overholde alle GDPR reglerne.
For kundeservice
ClientTool samler kunder, købere, lejere, advokater, rådgivere og banker, så det altid er nemt for jeres kundeservice at tilgå kunderne online og holde styr på relationerne. Det er nemt at finde de rette informationer og relationer til projekter, ejendomme, boliger og sager på de rette personer.
For mæglerene
Værktøjet integreres i Estatetool, så at andre moduler forbedres og optimeres. Mæglerens processer bliver hurtigere. Det bliver blandt andet muligt, at tilknytte købere og lejere allerede under reservationen. SalesTool og RentTool udvides med flere data på både købere og lejere.
For juristen
Med ClientTool er kundedata altid samlet ét sted. Det giver optimeret sikkerhed og gør det nemmere, at overholde GDPR-kravene for personfølsomme data. Samtidig sikres salgs- og lejekontrakter med valide korrekte kundedata og altid fra samme centrale kilde, som deles af alle.
For backoffice
Kommunikationen med kunderne forbedres med ClientTool. Backoffice får adgang til et CRM-system, som er dybt integreret i resten af Estatetool. Derved er alle kundedata altid samkørt korrekt med boliger og sager på tværs af projekter og ejendomme.
Ved brug af Estatetools webmodul er boligvælgeren på vores website Officershusene.dk blevet optimeret med overskuelige data og et visuelt flot design, som gavner både vores kunder, mægler og os som udvikler og bygherre.Systemet og datahåndteringen er brugervenligt og let tilgængeligt samt fleksibiliteten for tilpasning af farver og udtryk ud fra boligprojektets identitet, har tilsammen givet optimal harmoni på websitet.
Jette GrønkjærMarketingchef, REKA Gruppen A/S
Hos STAD Projekt har vi benyttet Estatetool i flere år. Det er et system, der er brugervenligt og som vi har succes med at benytte. Det er et værktøj, der for os i dagligdagen skaber et hurtigt overblik, og i den sidste ende er medvirkende til at give os en fordel i forhold til at vinde markedsandele.
Alice LotingaDirektør , STAD Projekt A/S
Vi har tidligere hos Bonava været super tilfredse med Estatetool! Næste gang vi skal igang med et nyt udlejningsprojekt vil vi helt sikkert overveje at bruge Estatetool igen. Det er et super brugervenligt system som giver os alle de værktøjer vi har brug for til at kunne afsætte vores boliger.
Michelle ØstergaardDigital Marketing Manager, Bonava Danmark A/S
Hos STAD Projekt har vi flere medarbejdere, der dagligt arbejder i og med Estatetool. Vi møder ind hver eneste dag og forsøger at gøre en forskel for vores kunder.Hertil er Estatetool og den uddannelse, som de certificerede medarbejdere har fået en stor hjælp. Den indsigt, som vi har fået i systemet og brugen af Estatetool, kommer os til gavn i dagligdagen.
Steen AndersenProjekt Manager, STAD Projekt A/S
Teknisk information
Estatetool har ubegrænset database plads til personer i kundekartoteket, hvor kunderne gemmes som personer og ikke direkte købere eller lejere. En person bliver først en køber eller lejer, når vedkommende har reserveret, købt eller lejet en ejendom. Derfor kan man i Estatetool opbygge en kundedatabase med de personer, man har brug for i hele sin virksomheds Estatetool system og alle de medarbejdere der arbejder i Estatetool har adgang til samme data på tværs af systemet.
Estatetool har ubegrænset databaseplads til pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer, hvor disse gemmes som firmaer uden personinformationer. En person tilknyttes først på pengeinstituttet eller rådgivningsfirmaet i forbindelse med reservation, køb eller udlejning af en bolig eller sag. Derfor kan man i Estatetool opbygge en database over alle de pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer der er behov for til hele organisationen.
Estatetool systemet hjælper jeres virksomhed med at overholde GDPR reglerne. Det er muligt at trække GDPR-lister med information om kundedata, hvor der er behov for at indhente nye GDPR-aftaler og permissions, eller hvor data simpelthen skal ryddes op. Estatetool gemmer dato for oprettelse og seneste brug af hvert enkelt kunderelation og datasæt.
Kundekartotek, pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer holdes adskilt fra databasen over boligerne og sagerne. Estatetool har avanceret relations-system med mange-til-mange forbindelser mellem tabellerne i databasen. Det betyder, at en sag kan have flere købere og lejere tilknyttet på forskellige tidspunkter og niveauer. Det samme gælder for advokater, banker, pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer. Der kan sættes en personlig rådgiver på sagen når relationen dannes mellem boligerne, sagerne og rådgiverene. Alt logges og gemmes ikke mindst til analyse og i forbindelse med GDPR.
