Estatetool Moduler

ClientTool Kundekartotek

Hold styr på købere og lejere på tværs af ejendomme og sager. Advokater, rådgivere og banker kan også knyttes til sagerne så I får et samlet overblik. Direkte i Estatetool eller via Excel-udtræk.

Sikker behandling af følsomme data

ClientTool er CRM-systemet i Estatetool som håndterer dine personfølsomme data. Se fx hvilke sager, der tilhører hvilke kunder, og hold styr på alle købere og lejere på sagerne, samt automatisk udarbejdelse af salgs- eller lejekontrakter. Banker, advokater og rådgivere kan også knyttes til sagerne. ClientTool opfylder alle krav i forhold til de nye GDPR regler.

Kundeservice

Når en kunde eller samarbejdspartner ringer, er det nemt at finde de rette informationer og den rette person at tale med. Hvis roller er skiftet, nye er kommet til, eller nogen har forladt projektet, er straks og synligt for alle.

Sælger og mægler

For sælgere og mæglere er ClientTool stedet at gå hen, når der hurtigt skal findes relevant info om de involverede i en sag. Fx oplysninger på specifikke kunder eller navn og kontaktinfo på bygherrens advokat.

Jura

Med ClientTool slipper I for overvejelser om, hvor ting skal gemmes og hvem, der har adgang til hvad. Værktøjet er en hurtig og effektiv vej til altid at overholde GDPR-kravene for personfølsomme data i en sag.

Backoffice

ClientTool fungerer både som bibliotek for alle dokumenter og som forløbsværktøj med overblik over, hvor langt en sag er nået, og hvem der mangler at svare på hvad. Fx hvis en købskontrakt ligger til godkendelse i banken.

Teknisk information

Estatetool har ubegrænset databaseplads til person/kundekartotek, hvor kunderne gemmes som personer og ikke købere eller lejere. En person bliver først en køber eller lejer, når vedkommende har reserveret, købt eller lejet en ejendom. Derfor kan man i Estatetool opbygge en kundedatabase med de personer, man har brug for. Eksempler kan være interesserede deltagere fra åbent hus-arrangementer eller andelshavere.

Estatetool har ubegrænset databaseplads til pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer, hvor disse gemmes som firmaer uden personinformationer. En person sættes først på pengeinstituttet eller rådgivningsfirmaet i forbindelse med reservation, køb eller  udlejning. Derfor kan man i Estatetool opbygge en database over alle de pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer der er behov for.

Estatetool-systemet hjælper med overholdelse af GDPR. Det er muligt at trække GDPR-lister med information om kundedata, hvor der er behov for at indhente nye GDPR-aftaler, eller hvor data simpelthen skal slettes. Estatetool gemmer dato for oprettelse og seneste brug af hvert enkelt datasæt.

Kundekartotek, pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer holdes adskilt fra databasen over sagerne. Derfor er der også brug for et avanceret relationssystem med mange-til-mange forbindelser mellem tabellerne i databasen. Det betyder, at en sag kan have flere købere og lejere tilknyttet på forskellige tidspunkter. Det samme gælder for pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer, hvor der kan sættes en personlig rådgiver på sagen når relationen dannes.

Vi tilbyder mange Kurser og workshops

Kunder og partnere

Se et udpluk af de kunder og partnere, der siden 2012 har benyttet Estatetool