Estatetool Moduler

ClientTool Kundekartotek med indsigt

Hold styr på kunder, købere, lejere, advokater, rådgivere og banker på tværs af projekter, ejendomme, boliger og sager. Kundekartotek med opsamling af data for komplet indsigt og understøttelse af den fremtidige strategi og planlægning.

Komplet og intelligent kundeindsigt

ClientTool er CRM-kernen i Estatetool. Hold styr på alle købere og lejere på alle boliger og sager på tværs af projekter og ejendomme. Værktøjet gemmer også alle vigtige kundedata og relationer, som giver jer komplet indsigt for analyse til fremtidig strategi og planlægning. ClientTool benyttes også til automatisk udarbejdelse af salgs- eller lejekontrakter og hjælper jer med at overholde alle GDPR reglerne.

For kundeservice

ClientTool samler kunder, købere, lejere, advokater, rådgivere og banker, så det altid er nemt for jeres kundeservice at tilgå kunderne online og holde styr på relationerne. Det er nemt at finde de rette informationer og relationer til projekter, ejendomme, boliger og sager på de rette personer.

For mæglerene

Værktøjet integreres i Estatetool, så at andre moduler forbedres og optimeres. Mæglerens processer bliver hurtigere. Det bliver blandt andet muligt, at tilknytte købere og lejere allerede under reservationen. SalesTool og RentTool udvides med flere data på både købere og lejere.

For juristen

Med ClientTool er kundedata altid samlet ét sted. Det giver optimeret sikkerhed og gør det nemmere, at overholde GDPR-kravene for personfølsomme data. Samtidig sikres salgs- og lejekontrakter med valide korrekte kundedata og altid fra samme centrale kilde, som deles af alle.

For backoffice

Kommunikationen med kunderne forbedres med ClientTool. Backoffice får adgang til et CRM-system, som er dybt integreret i resten af Estatetool. Derved er alle kundedata altid samkørt korrekt med boliger og sager på tværs af projekter og ejendomme.

Teknisk information

Estatetool har ubegrænset database plads til personer i kundekartoteket, hvor kunderne gemmes som personer og ikke direkte købere eller lejere. En person bliver først en køber eller lejer, når vedkommende har reserveret, købt eller lejet en ejendom. Derfor kan man i Estatetool opbygge en kundedatabase med de personer, man har brug for i hele sin virksomheds Estatetool system og alle de medarbejdere der arbejder i Estatetool har adgang til samme data på tværs af systemet.

Estatetool har ubegrænset databaseplads til pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer, hvor disse gemmes som firmaer uden personinformationer. En person tilknyttes først på pengeinstituttet eller rådgivningsfirmaet i forbindelse med reservation, køb eller udlejning af en bolig eller sag. Derfor kan man i Estatetool opbygge en database over alle de pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer der er behov for til hele organisationen.

Estatetool systemet hjælper jeres virksomhed med at  overholde GDPR reglerne. Det er muligt at trække GDPR-lister med information om kundedata, hvor der er behov for at indhente nye GDPR-aftaler og permissions, eller hvor data simpelthen skal ryddes op. Estatetool gemmer dato for oprettelse og seneste brug af hvert enkelt kunderelation og datasæt.

Kundekartotek, pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer holdes adskilt fra databasen over boligerne og sagerne. Estatetool har avanceret relations-system med mange-til-mange forbindelser mellem tabellerne i databasen. Det betyder, at en sag kan have flere købere og lejere tilknyttet på forskellige tidspunkter og niveauer. Det samme gælder for advokater, banker, pengeinstitutter og rådgivningsfirmaer. Der kan sættes en personlig rådgiver på sagen når relationen dannes mellem boligerne, sagerne og rådgiverene. Alt logges og gemmes ikke mindst til analyse og i forbindelse med GDPR.

Vi tilbyder mange Kurser og workshops

Kunder og partnere

Estatetool systemet er udviklet siden år 2012 i tæt samarbejde med ejendomsbranchen.
Se her et udpluk af vores kunder og partnere.