ESTATETOOL VÆRKTØJ TIL DINE KUNDER

LeadTool Kampagner og arrangementer

Forbedre planlægning, logistik og kommunikation til online kampagner, offline åbent hus-arrangementer og fremvisninger. Opsaml alle data, fra alle besøgende, centralt til senere brug for salg og markedsføring.

Få styr på alle leads og arrangementer

LeadTool effektiviserer hele processen omkring kampagner, fremvisninger og åbent hus-arrangementer. Værktøjet gør det let at delegere arrangementer ud til de mæglere, der har plads i kalenderen, så dobbelt-bookinger undgås. Marketingafdelingen kan bruge data fra kampagner og arrangementerne, til at validere målgrupper i medieplanlægningen og eftersende materiale til leads.

For mægleren

LeadTool giver mægleren et centralt stærkt værktøj til styring af fremvisninger og åbent hus-arrangementer på tværs af projekter, ejendomme og jeres team. LeadTool hjælper mægleren på mange niveauer, både før, under og efter fremvisningen af boligen samt ved åbent hus-arrangementer.

For marketing

Få opsamlet alle data på besøgene både før og efter jeres offline arrangementer, samt under jeres online kampagner. Det giver marketingafdelingen vigtige data, som kan bruges i medieplanlægningen og til nye kampagner og direkte salgsstyring til de opsamlede leads.

Til hjemmesiden

LeadTool indeholder funktion til hjemmesiden, således at der både kan holdes styr på dynamiske åbent hus-annonceringer og samtidig opsamle demografiske data fra besøgende før, under og efter online og offline arrangementer. Det er også muligt at oprette egne online spørgeskemaer til hjemmesiden.

Ved kampagnen

Værktøjet kan opsamle alle varianter af UTM tracking, for at spore effektiviteten af online marketingkampagner på tværs af trafikkilder og publiceringsmedier. UTM-parametrene understøttes out-of-the-box af Google Analytics og LinkedIn, samt identificerer nøglerne i den kampagne, der henviser trafik til et specifikt websted.

Teknisk information

Der ligger en større databasestruktur til grund for at styre LeadTool med online kampagner, offline fremvisninger og åbent hus-arrangementer. Databasen giver mulighed for at planlægge fremtidige arrangementer, samt styre data på allerede afholdte arrangementer. Alt sammen foregår integreret i Estatetool, og data kan fremvises i flotte grafer efter eget farve- og designvalg. Alle data kan fremvises og benyttes på egen hjemmeside med Estatetool WordPress plugin og snippet eller med Estatetools API, hvor jeres designbureau skal opstille de HTML formularer der skal benyttes i de forskellige kampagner.

For at holde relationen til de besøgende på hjemmesiden, kampagnerne og  arrangementer, kan der oprettes et ubegrænset antal spørgsmål og svarmuligheder. På den måde kan mæglerne spørge de besøgende om alt enten via print, online på hjemmesiden eller i Estatetools iPad mægler App. Alle data indsamles gennem Estatetools WordPress plugin og snippets eller med Estatetools API til efterfølgende demografisk analyse i jeres database.

Hvad enten der benyttes Estatetool WordPress plugin og snippet eller Estatetools API under WebTool, kan alle data hentes og fremvises som simpel information om næste åbent hus-arrangement med dynamisk HTML-formular. Felter og dropdowns opbygges dynamiske fra Estatetool på baggrund af indholdet i jeres database. Det hele er dynamisk og automatiseret, så I behøver ikke at tænkes på, at holde informationen manuelt opdateret på hjemmesiden. Alle spørgsmål kan besvares af de besøgende i Estatetools WordPress plugin og snippet. Jeres designbureau kan selv udvikle formular til spørgeskema med Estatetool API.

Formularen på hjemmesiden kan kobles sammen med andre online kampagner for eksempel fra Google Analytics og LinkedIn. På den måde kan LeadTool  identificerer UTM nøglerne i den kampagne, der henviser trafik til jeres hjemmeside.

Urchin Tracking Module (UTM) parametre er fem varianter af URL-parametre, der bruges af marketingfolk til at spore effektiviteten af online marketingkampagner på tværs af trafikkilder og publiceringsmedier. De understøttes out-of-the-box af Google Analytics og LinkedIn kampagnestyring. UTM-parametrene i en URL identificerer den kampagne, der henviser trafik til et specifikt websted. UTM koderne kan bruges af analyseværktøj og direkte i Estatetool Dashboard rapporter.

Her er nogle konkrete eksempler på steder, hvor vi vil anbefale at I bruger UTM tracking:

  • Google Kampagner
  • LinkedIn Kampagner
  • Organiske links på sociale medier
  • Betalte links på sociale medier
  • Links i e-mail nyhedsbreve
  • Links i din e-mail signatur
  • Links på Google Display bannere
  • Links på hjemmesider, som I samarbejder med

Vi tilbyder mange Kurser og workshops

Kunder og partnere

Estatetool systemet er udviklet siden år 2012 i tæt samarbejde med ejendomsbranchen.
Se her et udpluk af vores kunder og partnere.